Regulamin

 

Regulamin sklepu internetowego

 

§1

Postanowienia wstępne

 

Sklep internetowy SEKO S.A. dostępny pod adresem internetowym e-sklep.sekosa.pl, prowadzony jest przez SEKO SA  z siedzibą w Chojnicach przy ul. Zakładowej 3, 89-620 Chojnice, wpisaną do rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000255152, Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy: 665 000,00 PLN, NIP 586-010-29-90, Regon 190601172; która jest reprezentowana przez dwóch członków zarządu zgodnie z KRS.

§2

Definicje

 

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

  1. Sprzedawca – SEKO SA z siedzibą w Chojnicach przy ul. Zakładowej 3, 89-620 Chojnice, wpisaną do rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000255152, Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy: 665 000,00 PLN, NIP 586-010-29-90, Regon 190601172; która jest reprezentowana przez dwóch członków zarządu zgodnie z KRS.

 

  1. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

 

  1. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym e-sklep.sekosa.pl

 

  1. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

 

  1. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  2. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

 

  1. Konto - konto klienta w Sklepie, na którym są gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie
  2. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

 

  1. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

 

  1. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

 

  1. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

  1. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

§3

Kontakt ze Sklepem

 

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Zakładowa 3, 89-620 Chojnice
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: bok@sekosa.pl
  3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.

 

§4

Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,

 

 

 §5

Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

 

  1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

 §6

Zakładanie Konta w Sklepie

 

  1. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez wpisanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  2. W celu uzyskania loginu i hasła należy założyć Konto w Sklepie wypełniając Formularz rejestracji.
  3. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

 §7

Zasady składania Zamówienia

 

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. kliknąć przycisk „Zamawiam”.

 §8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

  1. Odbiór zamówionych Produktów jest możliwy poprzez dostarczenie go kurierem DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-274), przy ul. Mineralnej 15, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000028368, posiadająca NIP: 526-020-41-10, kapitał zakładowy: 228.604.000 PLN..
  2. Płatność za zamówione Produkty jest możliwa przy pomocy

    Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

    Płatności Shoper obsługiwane przez Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013, do rejestru instytucji pożyczkowych pod numerem RIP000109, do rejestru pośredników kredytowych pod numerem RPK002057

 

 §9

Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  3. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie przekazuje je do realizacji.
  1. Klient obowiązany jest dokonać płatności kartą płatniczą przy składaniu zamówienia.
  2. Produkty będą przygotowane do wysyłki w ciągu 2 dni roboczych.

 

 §10

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Konsument przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. Zm.) przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia w terminie 14 dni od dnia wydania towaru.

 

  1. Oświadczenie od odstąpienia od umowy można złożyć na adres email: bok@sekosa.pl

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

 

  1. Towarów ulegających szybkiemu zepsuciu (np. mrożonki w razie przerwania ciągu chłodniczego), lub mających krótki termin przydatności do użycia, w tym towarów, które z uwagi na ich charakter (np. produkty mrożone) nie mogą zostać zwrócone,
  2. Towarów dostarczonych w zamkniętym oryginalnie zgrzanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest osobiście zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie nie zmienionym, w szczególności nie powinien korzystać z towarów w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towarów. Zwrot towarów powinien nastąpić osobiście na adres Sklepu, ale nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia od odstąpienia od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy dostarczenie towarów przed jego upływem.

 

 

 §11

Reklamacja i gwarancja

 

 

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

 

  1. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. nazwę produktu, zdjęcie produktu, powód reklamacji, numer partii, termin przydatności.

 

§ 12

Rękojmia

  1. SEKO S.A zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad fizycznych i prawnych. SEKO S.A jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. W przypadku, gdy Towar posiada wadę, Klient może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że SEKO S.A niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez SEKO S.A albo SEKO S.A nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez SEKO S.A usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez SEKO S.A. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
    2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. SEKO S.A jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. SEKO S.A może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi SEKO S.A.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby SEKO S.A. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa SEKO S.A.
  4. SEKO S.A odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi.
  5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie internetowej: https://e-sklep.sekosa.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7, na adres mailowy: bok@sekosa.pl, w formie pisemnej na adres siedziby SEKO S.A.
  6. SEKO S.A. w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  7. Klient może zgłosić SEKO S.A. reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez SEKO S.A.. Reklamacja może być złożona na adres mailowy: bok@sekosa.pl , w formie pisemnej na adres siedziby SEKO S.A. 
  8. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. SEKO S.A. niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

 

§13

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 §14

Dane osobowe w Sklepie internetowym

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Kontakt w sprawie danych osobowych pod adresem e-mail sekretariat@sekosa.pl lub telefonicznie 668 098 980
  3. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży zawartej na odległość (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym (art. 6 ust. 1 lit. F RODO).
  4. Dane osobowe Klientów nie są udostępniane podmiotom trzecim.
  5. Dane osobowe Klientów będą przechowywane do chwili ustania okresów przedawnień (cywilnych i podatkowych) związanych z wykonaniem umowy, dla której dane osobowe zostały zebrane.
  6. Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    3. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
    5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    6. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    7. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO
  7. Zasady dotyczące przetwarzania danych w serwisach administratora zostały określone w Polityce prywatności dostępnej pod adresem internetowym https://e-sklep.sekosa.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

 §15

Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium